Hårstyling

Har äntligen fått tummarna loss att inhandla mig ett övningshuvud i blond hårfärg, var inte de lättaste att finna ett med äkta hår då ja måste kunna ha möjlighet att locka det. Efter lite letande (ja jag letade även på ebay i vanlig ordning först) men där fann jag inget med äkta hår så det blev att inhandla ett från Rapunzel of Sweden där jag hittade ett som passade perfekt.

Så nu under påskhelgen har jag suttit med lite olika håruppsättningar och provat mig fram med olika sorter, både med rakt hår och även lockigt. Med tanke på att vi har vårt unika koncept med hår och makeup är det en självklarhet att våra kunder vill ha lite tips och råd på uppsättningar och det behöver inte vara så himla avancerat och svårt heller, fast de är klart det är inte lätt att göra på sig själv heller. Men som sagt i helgen blev det några stycken och vi har då fotograferat dem i 4 olika vinklar, dessa bilder kommer sedan att finns på vår nya hemsida om bröllop som håller på att fixas till. Hoppas ni gillar de jag gör







Make Up/Hår | |
#1 - - Sussi:

Superfint! Kul att se =)

Upp