Stockholm nästa...

I går var ja så himla kass och tyckte så synd om mig själv, blev magsjuk mitt i natten och har nog inte mått så dåligt på ja säkerligen 2 år, peppar, peppar brukar inte bli sjuk faktiskt. Men jag sov bort 12 timmar av dagen och antagligen behövde jag detta. I dag är det aningen bättre, ingen feber i alla fall och kunnat äta som vanligt. Min första tanke var - nej jag ska ju till sthlm i helgen..suck. Men ack den som ger sig. Mycket bättre nu och känner inte av ett dugg, magen är i ordning och är inte trött längre. Så i morgon åker vi Sthlm och vi ska hälsa på Jenny - då jag ska sminka och jörgen ska plåta gravidbilder. Ska även göra en beauty - passa på när vi är där helt enkelt.
Bjuder på en ny bild på mig själv också..dax att byta hårfärg kanske..?



Övriga bilder | |
Upp