Elin

Äntligen har jag fått bilderna klara på Elin, vilket helsike jag har haft med dessa. Har personligen inte alls varit nöjd med själva retuchen på dem och framförallt inte bakgrunden. Till slut tycker jag ändå att jag lyckades men som jag har svurit åt mig själv. Idén att jag ville testa just att använda garn som "turban" fick jag bara som en "snilleblixt" och med ett vackert ansikte som Elin tänkte jag att jag måste åtminstone testa det. Jag tycker att färgerna blev kanonfina.Men så här blev resultatet i alla fall.

Modell: Elin
Fotograf: Jörgen L
MakeUp/Hår/styling: Boel







| |
#1 - - Ann:

Din hudretusch är ju på gränsen till perfektion :)

#2 - - Ann:

nej då, jag tycker absolut inte att det är för mycket. Jag tycker din hudretusch är grym! :D



Jo tack, det är bara fint med mig. Hur ere själv? Har ni fått in många anmälningar till nästa träff? Får jag låna samma sovplats som på förra? :)

#3 - - Ann:

Ja jättegärna! Jag skulle gladeligen ta emot lite tips :)



Jag har också lite julklappar kvar att köpa, men fördelen är att vi köper bara till barn. Dvs bara till våran son. Så det blir inte så mycket att köpa :)

#4 - - Christer, Xdesign:

Wow vilken styling o make!! Ettan är en riktig killer!!!

Upp