Söndag


Och så var det söndag och det går fort nu efter jul, inte många dagar kvar till Nytt År nu. Har faktiskt bara tagit det lugnt dessa dagarna, har inte orkat ge mig ut i REA rusningen, framförallt pga. vädret. Håller mig helst hemma och borta från vägarna. Men i morgon är man tvungen att ge sig ut, ska lämna mamma på stationen då hon ska hem, jag vill inte att hon ska stressa eller springa till tåget i detta väglag som vi har just nu, halt och jäkligt, bättre att åka och lämna henne så jag vet att hon kommer hemåt ordentligt. Så i morgon blir det först en runda till Jkpg och ska faktiskt in på IKEA, samt byta en grej till sonen. Ska även in och handla inför nyår då sonen bjudit hem några vänner så vi ska fixa till lite gott käk innan de ger sig vidare ut.

Har i dag i alla fall varit nere en sväng och fotat i studion, blev nöjd med bilderna så vi får väl se vad det resulterar i sedan. Har en hel del bilder som ligger nu, men har inte velat sitta vid datorn för mycket nu när mamma är här utan vill vara så social som möjligt men jag är ju ledig nu i en vecka till vilket är skönt, fast jag har förvisso lovat att gå in och jobba 2 dgr nästa helg fredag och/eller lördag/söndag, gör det enbart för att jag tjänar en hel del på dessa dagar och nu blir det lite mindre i plånboken under våren så det sitter inte fel att få lite extra nu när jag ska till sthlm så mycket i vår:-)

Nä dags att inta soffan för kvällen och se lite tv.

Foto: Jörgen L
Location: Åminne bruk, hösten -09
Allmänt | |
#1 - - Ann:

Tack, alltid lika skoj att få göra en förändring. Klart du ska lägga i mahogny, det tror jag blir superfint =)

God fortsättning =)

#2 - - Anneli:

Tack, ja jag hoppas att rött kommer funka. Tror du blir supersnygg i det också :) Kram!

Upp