Top Lady

I går blev det en lång dag. Vi gick upp tidigt som vanligt vid halv 5, packade ihop allting och åkte vid 6-tiden. Vi skulle till Tranås och hämta upp Magda och Elin för plåtning i Göteborg för Top Lady's hemsida. Det skulle bli en intensiv dag men mycket roligt.
 
Vi kom fram vid 10-tiden och vilket hus de hade, helt nybyggt och fint var det. Vi packade upp allting och jag hade tagit med mig allt för hår och smink samt en hel resväska med mina skor.
 
Började sminka och fixa hår och satte i allt löshår som skulle användas. Sedan var det bara att sätta gång, kan säga att det var MYCKET kläder, allt från bikinis, underkläder till maskeradkläder och klänningar.
 
Sedan tog jag en break medan de fotade och körde en sväng till Ikea i Göteborg där jag skulle passa på att byta lite grejer som blivit fel.
 
Sedan när jag kom tillbaka blev vi bjudna på grymt god caesarsallad, bröd, bacon dricka, ja det var väldigt gott. Det fanns frukt, juice och kaffe fram hela tiden.
 
Vi hade så himla roligt och de blev så nöjda med att vi kom och jag kan säga att än är vi inte klara, vi höll på att fota som tokiga i 7 timmar ändå och då är det bara fotat 25% av de som ska fotas..

Lånade lite bilder av Magda från hennes blogg
 
Alla kläderna kan du givetvis köpa här hos toplady.se
 
Tack Salome och Nicklas för vi fick komma och göra allt detta roliga, vi ses snart igen och tack Magda och Elin för en grym dag, ni är underbara.
 
 
Jörgen fixar till allt som ska användas
 
 
Löshår i mängder
 
 
Stora sminkväskan var med
 
 
God sallad med tillbehör
 
 
BTS med Magda
 
Allmänt | |
Upp