Dag 7 - söndag

Poolen i dag med, orkade inte ta oss till stranden. Känns skönt att vara hemma. I morgon är det hemfärd och packning i kväll som gäller. Hur ska jag få ner mina skor..haha men de löser sig nog.

I dag åt vi souvlaki till lunch, gott var det och alldeles lagom. På eftermiddagen tog vi de lugnt och ikväll skulle vi ta en runda och bara ta lite  vanliga bilder och lite stockbilder. Här är väldigt mycket fina dörrar och fönster så vi kan ha i vårt bildarkiv när vi kommer hem. Vi gick längs stranden och man kan inte låta bli att få sig ett gott skratt när en skylt längre ner mot hamnen står att det är blue flagg för stranden…ja man kan ju undra när det ser ut som det gör och man får inte spela boll, ha musik osv….kan man kalla det EU?

Vidare gick vid nedåt stan och tog lite bilder där med. Hittade fina pelare på en kyrka och tog lite vinkelbilder där, kan man alltid använda till  något.

Det varm så varmt denna kvällen, ja antagligen den varmaste på hela veckan. Vi gick hemåt lämnade av grejerna.

Idag skulle vi äta middag på Restaurang Fiji, en polynaisisk restaurang. Fin inredning, god mat och vi valde båda Friterad kyckling med grönsaker och sötsur sår och ris. Gott var det. (rekommenderas)
Efteråt tog vi en sista liten sväng på stan, många affärer stängda då det var söndag. Vi gick ner till Queen Vic och tog en bananasplit till dessert. Bra avslutning på semestern med andra ord och i morgon är det hemfärd.

Lite bilder vi tog längs den såkallade strandvägen..

Rätt kul att stranden har varit under "blue flag", rätt skrattretande när man ser den

och man får typ inte göra något där..men fota fick man:-)

ja inte var de fräscht där

inte mycket till sand om man säger så.

Däremot var de fint vid vårt hotell sådan tur var

och söta katter..

I stan fanns det lite av varje

Hemska t-shirts.

fisk-spa för fötterna

God mat

och vi passade även att plåta lite stocksbilder till vårt galleri att ha hemma. Bl.a hittade vi en fin kyrka med vackra pelare och givetvis blev det en bild av det när vi kom hem igen

Summa summarum, en fantastisk skönt avkopplande semester med goda vänner. Detta behövde vi inför