Snart är det dax...



Nu är det bara 6 dgr kvar till min utbildning börjar i Sthlm. Ska bli så förbaskat roligt. Har i dag pratat med SarahMaria och när hon berättade hur hon shoppat smink i dag, svimmade ja nästan..haha måste ha varit hur kul som helst att ha pengarna och bara handla. Alla tågbiljetter inköpta och klara, har fått dem sådan tur är så billigt då jag varit ute i god tid i förväg. Så för att åka till Sthlm t/r kommer det kosta mig 4200 kr mot normala 18000!!!! (för 9 resor alltså) Ja det är sant, en vanlig enkelbiljett kostar i normala fall dryga 1000-lappen (2000 kr tur/retur) om man inte bokar som jag gjort 90 dgr i förväg..så här har vi sparat kosing vi kan lägga på annat smått och gott:-)

Ja kommer även att behöva modeller inför min kommande utb så är du intresserad och ska göra någon fotosession kanske du vill vara min modell?? Hör av dig i så fall.

Fotograf: Jörgen L
Smink/Skönhet | |
#1 - - Ann:

Synd att ni håller till hela vägen ute i Vaxholm, jag jobbar dagtid, men annars hade jag gärna ställt upp :) Kör ni helger också?

#2 - - Ann:

Men då borde jag nog kunna ställa upp vid nått av alla tillfällen :) Fundera på vad du vill använda mig till och hojta till :P

#3 - - sandra:

Men lilla vän, det kostar väl inte 18 000 kr att åka tur och retur ;P

#4 - - Bollan:

Sandra: Jo om jag skulle bokat resorna strax innan ja ska åka kostar de 1000 kr för en resa (2000 kr för tur och retur. Kanske blev lite tokigt skrivet:-) så för 9 resor totalt skulle det kostat mig 18000:-

Upp