I helgen...har vi...

hunnit med rätt så mycket faktiskt - I fredags var vi i Tidaholm och plåtade vimmelbilder för partyproffset och även Pandora. Vilken lasershow, riktigt häftigt med 2 stora filmdukar 3 x 3 meter 0ch 3 stycken 50 tums tv. Man såg videon samtidigt som musiken spelades och sedan laser på det - häftigt MEN det tråkiga var att det inte kom mer än 300 pers - jag fattar inte varför man inte går på sådant häftigt..riktigt bra musik med var det.



Vi kom inte hem förrän halv 4 på morgonen och i alla fall jag sov ända till halv 11, det behövde ja verkligen. Sedan dags in och storhandla, vilket ja inte gjort på rätt länge nu men det behövde fyllas på i skåpen hemma. Väl hemma igen, fixa det som alltid ska göras, tvätt, mat osv. Därefter dags att gå upp på vinden och hämta ner julgrejer, nu är det dags igen att sätta fram "stakarna" haha, men det blir ju så fint när man är klar och det är mysigt när man kommer hem från jobbet med. Så nu är det klart och sedan ska man börja fundera på julklappar med.

I dag söndag så har jag varit lika duktig (enligt mig själv då), fick ett ryck att baka bullar..mm gott med saffransbullar, fast jag gör dem som "kanelbullar" istället med mandelmassa, blir så himmelskt goda och fick högsta betyg här hemma.



Kommande helg har vi en plåtning som är bokad sedan ett tag, Fia kommer på besök och vi ska plåta något riktigt coolt, mer säger jag inte..det får Ni se sedan, men det är verkligen annorlunda vill ja lova:-)

Nej du är det dags att se film här, ska se flickan som lekte med elden..



Övriga bilder | |
Upp