I dag är det min dag:-)

Japp i dag fyller jag år och jag måste säga bara ett stort TACK till alla gratulationer jag fått i dag, ni är underbara. Härligt att få kommentarer och roliga sådana med, det gillar jag. Jag är både 25, 29, lilla gumman, tanten och ja snyggingen med..haha, ni är för söta då.

Jag har även äran att få visa lite nya bilder som jag fått nu av duktiga fotografen Tallee som både har fotat, sminkat och fixat håret. Detta är hennes första bilder och måste säga hur duktig som helst. Hennes duktiga man till grafiker har fixat häftig bakgrund och ja jag är överförtjust i dem verkligen. Hoppas Ni gillar dem också..fast om jag är lik mig är en helt annan sak.





Modell: Jag
Fotograf: Tallee Savage
Make up/Hår: Tallee Savage
Grafiker: Mattias Savage
| |
#1 - - Ika:

Läckra bilder! Ha en fortsatt bra födelsedag! Kram Ika

#2 - - Anneli:

Åh vad coola bilder! Gillar makeupen :)

Upp