Dag 6 - Lördag

Dag 6 - Lördag

I dag frukost i vanlig ordning, sedan poolen hela dagen. I dag inget särskilt planerat och vi tog de lugnt. Gick på eftermiddagen upp och vilade faktiskt en stund innan kvällens utgång.

Jag vaknade till när jag precis slumrat in och såg vi fått ett sms från fotograferna från hotellet, Caroline och Pelle. De var på väg in till Ayia Napa och frågade om vi skulle äta en bit mat. Självklart skrev vi och det blev på Paulas Steakhouse, en svensk restaurang och det var mycket mysigt och trevligt. Vi pratade givetvis om foto hela kvällen om hur vi jobbade och vad de jobbade med. De jobbade heltid båda med foto, reklam mm, pelle fotade bl.a reklam för Telia och Hemköp och nu då Fritidsresor för att nämna något. Jättefina bilder och de var duktiga. Vi berättade att vi hade de på fritiden och fotade mycket bröllop. Det var underbara personer och kul och lära känna. Hoppas vi träffar på dem igen.

Denna kvällen åt vi god Pepparstek (rekommenderas) och tog en Calypso som "dessert"
Efter maten skulle jag ner till butiken där jag ställt undan mina skor, de 6:e paret. Ja jag är tokig men så mycket snygga skor hittar man inte till de priserna ens i Sverige.

Kvällen blev inte lika lång, vi var ganska trötta och valde att gå hemåt.

Men mina sista inköpta skor blev de här.. likadana som Sussi köote, skitsnygga är de
 
 
 
| |
Upp