Vårstädat m.m.




Denna helgen har det varit vårstädning på gång, det är väl i stort sett enda helgen man är ledig nu (känns det som) som man kunde verkligen lägga lite energi på. Det skulle fixas en hel del grejer som att städa i uterummet, plantera nya vårblommor, städa bilen, byta däck (vilket jörgen gjort) eller rättare sagt han hjälper alltid till här hemma - han säger han gör mer än mig..haha

Men i vilket fall som helst har jag hunnit mer än jag trodde verkligen
1. Städat och tvättat undan allt
2. Planterat blommor
3. Städat uterummet, och satt upp möblerna
4. Sopat och gjort fint utomhus
5. Dammsugat bilen
6. Beställt ny korsett till en session
7. Beställt Make up från Elf (måste fylla på lagret)

och ja jag har även hunnit se film, retuscherat bilder, varit ute med hundarna, handlat mat och även uppdaterat vår hemsida rejält med nya bilder, gallerier och prislistor.

Dessutom har jag gjort en ny plansch om vår företag som nu ska sättas upp lite här och var i affärer - se ovan

Nästa helg är det ju påsk och förvisso långledig men på fredag är det dags för plåtning inför MirAnnas Kalender - då kommer Mia och Anna på besök till oss och Mia stannar hos oss till på lördag.

Helgen efter är det dags för fototräff och det ska bli kul verkligen - huset fullt av folk som ska sova här

Nä nu orkar vi inte mer, ska upp tidigt i morgon som vanligt (går ju upp kl 5) varje dag

Over and Out - God natt
Allmänt | |
Upp