Dax för lite plåtning..

I dag lördag ska vi plåta lite i studion, ska bli kul då vi planerat detta tema ett tag. Det är ju rätt skönt att man bara kan åka ner precis när man vill och ställa iordning precis allt och köra på, det blev 2 olika teman och det blev bilder i alla fall som vi är nöjda med. Kan ju berätta lite i alla fall att det var smycken, fjäderboa i vårt tema men mer tänker jag inte säga. Efter plåtningen har vi bara tagit det lugnt och softat, behöver man ibland verkligen.
Däremot har jag hunnnit fixa till lite bilder i alla fall som tar sin lilla tid men det är kul när det händer saker.

Så jag kan visa lite smakprov på bilder som jag håller på med men inte är riktigt klara ännu.

Modell: Isabelle H & Kochar F
Fotograf: Jörgen L
Mua: Jag









| |
#1 - - Nathalie:

Åhh vad fina bilder! Ni är så duktiga!

Jag skulle vilja ha parbilder med Erik!

#2 - - Ann:

Så fina bilder =)

Upp