Nu är det mycket...



Våren är på ingång och det är så underbart så. Denna förbaskade vinter äntligen borta (var det nån som sa att jag verkligen hatade snö??) haha. Men i alla fall, nu har vi en intensiv vår framför - förvisso bara under en period så det är inte så farligt - det står ja ut med fast jag varit astrött många ggr. Nu är vi fullbokade i stort sett alla helger fram till juni - ja nästan hela juni månad ut. Men det är kul i alla fall, för jag ser fram emot en mycket lärorik vår om inte annat. Först nu går jag min utb i sthlm till make up artist, vilket motsvarar att jag i stort sett åker upp varannan helg. Däremellan jobbar jag heltid som vanligt på mitt jobb, hjälps åt hemma och tar hand om hemmet, barnen och hundarna. Men hade jag inte haft min underbara man så hade ja nog inte orkat allt detta, han är min stora stöttepelare i livet och jag älskar honom.

Så nu är jag då på väg upp till sthlm i helgen, ska träffa Ann K och både sminka och göra håruppsättning på henne. Förhoppningvis om mannen orkar kommer han upp en sväng i morgon och plåtar med:-) - Kommande helg = påsk ör man inte ett dugg ledig heller, ska först jobba fram till torsdag och sedan på kvällen iväg och plåta vimmel på 80-tals fest i Tidaholm, där Lilli och Sussie ska uppträda och Dregen vara DJ. Fredagen har jag äntligen lite sovmorgon för en gångs skull sedan på lördag ska vi fota secret 4U bilder till en blivande brud. Söndagen blir det att besöka Elmia mässan och stå modell för bodypaint, superkul ska det bli. Underbara Lasse ska måla mig. Måndag ledig. Sedan kör det på en helg till sthlm igen och ska göra drag queen sminkning, ska bli hur roligt som helst. Denna helgen är det även Marstrandsträffen vilken min man ska åka på. Helgen efter är jag förhoppningsvis ledig om vi inte ska till sthlm då med och plåta, får se, tror att vi stannar hemma då.

Helgen efter är det smålandsträffen som vi brukar hålla i. Hoppas i år på fint väder med så att vi kan plåta massor utomhus. Sedan har vi maj månad, då 2 bröllop är inbokade helgerna efter varandra, på det ena bröllopet är vi bjudna även på middagen med övernattning så det ska bli kul, var evigheter sedan vi var med på nåt sådant stort. Det andra bröllopet befinner jag mig i sthlm igen. Sedan har vi en helg som vi är lediga. Helgen efter är det 5-års jubileum i Hallsta, ska bli så roligt att få åka upp (är ju nästan färdig MUA då, ska köra en kurs där på lördagen med). Sedan på helgen efter har jag min slutfotografering i kursen. Sa ja att ja var fullbokad?? Sedan är det verkligen dags för en välbehövlig semester som man ser fram emot vilket ska bli underbart, får se var vi åker men just nu lutar det åt egypten, ett ställe ja velat åka till länge nu. Nä nu är det snart dags att packa ihop på tåget, snart i stockholm.
Allmänt | |
Upp