Alvastra kloster

I går var vi en sväng på en liten "mini" fototräff i det fina vädret. Det var jag, jörgen, anders och jan samt anders sambo Felicia. Det var mycket trevligt att bara träffas spontant och vi passade på att grilla med. Mysigt. Det var inte alls planerat att fota något särskilt men eftersom Felicia var med så frågade jag om jag fick sminka och fixa håret på henne. Så blev det och hon blev väldigt chockad faktiskt, då hon inte brukar sminka sig alls. Hon är vacker innanb och utan smink också men blev hur kanonfin som helst när jag var klar med stylingen. Anders plåtade henne vid klostret och det blev hur fint som helst. Jag passade givetvis på att ta BTS bilder när han plåtade och i dag fick jag en testbild på Felicia, visst blev det bra och första gången var det för Felicia med, så nu har vi en ny modell.

BTS bilder

Jan monterar sin hängmatta



Jan strippar




Jörgen fixar grillen



Anders solar



Anders plåtar Felicia



och slutresultatet:

Modell: Felicia
Foto: Anders
Make up/Hår: Jag (Boel)



Jörgen tog även en bild på klostret och gjorde den i HDR, visst blev den läcker?

| |
Upp