Melodifestivalen...

Åh jag vill så gärna åka och se finalen i Globen, men usch vad dyra biljetterna ska vara då, är det värt att betala över 1000 kr/st?? Tja vi får väl se hur det blir med det, men jag förstår inte att folk säljer dem så förbannat dyrt på blocket och tradera..men klart det är väl värt sina försök. Bättre vore väl att sälja dem och bli av med dem OM man nu ändå inte kan gå..Betalar folk upp emot 3000 kr för att få en parkettplats?? Antagligen..men om de inte får sålt dem då? Ja då de står det där med sin osålda biljett och förlorade pengar ändå.


Men vinner då? Jag det kan man ju aldrig ens våga gissa, det ska ju ändå vara en låt som tar hela Oslo med storm..och nu är det ju många unga killar och tjejer med i årets final..


DELTÄVLING 1

Ola

Ja jag tycker låten är bra, man hänger med i den, den är lätt att memorera och allt, och tror den kommer att komma bland de 5 bästa.



Salem Al Fakir

Hans låt gillar jag massor, kommer att gå långt med tror jag, helt underbar låt, fastnar också lätt.



DELTÄVLING 2

Erik Saade

Bra låt, men kommer nog inte lika högt tyvärr, söt kille på alla sätt och vis, tycker det var coolt med vattnet och allt men tror inte det räcker ändå





Andreas Johnson

Snygg är han, bra låt, stämningsfullt. Gillar verkligen denna låten, kommer alla ggr att komma högt



DELTÄVLING 3

Darin

Denna låten är ju klart bäst, älskar den, tror Darin vinner i Globen



Timotej

Härlig låt som verkligen sätter sig i skallen, blir en härlig sommarlåt tror jag. Kan skrälla rejält i Globen
faktiskt, ja den också vinna och ja tror att den skulle komma långt i Oslo med.




DELTÄVLING 4

Peter Jöback

Nja, vet inte riktigt här, låten är ok, men tror inte den kommer så långt i Finalen



Anna Bergendahl

Underbar låt, hon har en helt fantastiskt röst, kommer att också gå långt

| |
#1 - - cc:

gillar salem al fakir och anna bergendahl har en bra låt men tycker den är lite för lugn för melodifestivalen :)

Upp