Vilken tur..


Bild: Aftonbladet

I går var det dags igen för speedway och både min man och jag skulle stå första hjälpare på kvällen. Jobbade som vanligt under dagen och sedan hem lite tidigare för att kunna åka i väg, det börjar kl 19. Brukar oftast vara lugnt och fridfullt men givetvis inte denna kväll. Direkt vid första starten så smäller det rejält, alla 4 kör in i varandra och Andreas Jonsson "flyger" av rakt in i sargen. Min man först på plats och kollar läget, kallar in läkare, ambulans och hela kitet. Det visar sig att ryggen är skadad och han har förbaskat ont. Fram med traumabår och så var det i gång. Allt gick bra och enligt uppgifter från både läkare på plats och dagen efter i Aftonbladet så gick det ju sådan tur var bra. Inga större skador.
Vill ge min man en stor eloge för att han är så duktig och samtidigt lugn. Du är min guldstjärna.


Allmänt | |
#1 - - Tove:

Jadu, Frida sa att det var en rejäl smäll och att hon stod precis där det smällde nästan...jag är så lättad att det gick bra...de ringde mig påväg hem från sjukhuset så då kunde man sova gott. ^^

#2 - - jenny:

Hej!



Mitt internet är helt pajj:S men om du vill så lägg upp en sessention från plåtningen i ödehuset på MB dom var jättefina dom jag kunde se=)



Hoppas ni hade trevligt i turkiet:D

Upp